Grupa robocza

Brand Safety

koncentruje się na tworzeniu standardów ochrony marek w mediach, aby zapewnić bezpieczeństwo wizerunku reklamodawców. W związku z rosnącym zagrożeniem reklam pojawiających się w nieodpowiednich kontekstach, grupa dąży do wypracowania ram, które pomogą markom skutecznie unikać tego rodzaju sytuacji. Zasady opracowane przez grupę będą dyskutowane z przedstawicielami mediów, co ma na celu wprowadzenie branżowego konsensusu.

Brand Safety Brand Safety

CELE GRUPY:

  • Opracowanie zasad ochrony marek w mediach
  • Zwiększenie świadomości ryzyk związanych z emisją reklam w nieodpowiednich kontekstach
  • Współpraca z mediami w celu ustalenia wspólnych standardów

SKŁAD GRUPY:

Izabela Pontus (Grupa Maspex) – liderka grupy
Beata Dziwulska (Nestlé)
Dorota Kotowska-Symes (Mondelēz International)
Ewa Żebrowska (T-Mobile Polska)
Beata Zdunek (T-Mobile Polska)
Marek Zaborowski (BNP Paribas)

Twój wpływ na rynek
Dołącz do POR

Aktualnie zrzeszamy 20 wpływowych reprezentantów dużych organizacji z wielu sektorów gospodarki.

 

Dołącz