Grupa robocza
Brand Safety
koncentruje się na tworzeniu standardów ochrony marek w mediach, aby zapewnić bezpieczeństwo wizerunku reklamodawców. W związku z rosnącym zagrożeniem reklam pojawiających się w nieodpowiednich kontekstach, grupa dąży do wypracowania ram, które pomogą markom skutecznie unikać tego rodzaju sytuacji. Zasady opracowane przez grupę będą dyskutowane z przedstawicielami mediów, co ma na celu wprowadzenie branżowego konsensusu.


CELE GRUPY:
- Opracowanie zasad ochrony marek w mediach
- Zwiększenie świadomości ryzyk związanych z emisją reklam w nieodpowiednich kontekstach
- Współpraca z mediami w celu ustalenia wspólnych standardów
SKŁAD GRUPY:
Izabela Pontus (Grupa Maspex) – liderka grupy
Beata Dziwulska (Nestlé)
Dorota Kotowska-Symes (Mondelēz International)
Ewa Żebrowska (T-Mobile Polska)
Beata Zdunek (T-Mobile Polska)
Marek Zaborowski (BNP Paribas)

