strzałka w lewo wróć do grup roboczych

Grupa robocza

Efektywność w marketingu

Grupa Efektywność w marketingu zajmuje się przeglądem istniejących KPI (Key Performance Indicators) w marketingu oraz wypracowaniem wspólnych standardów dla branży reklamowej. Celem grupy jest ujednolicenie mierników efektywności, co umożliwi lepsze porównywanie wyników kampanii marketingowych oraz wyciąganie bardziej spójnych wniosków na temat skuteczności różnych działań. Grupa korzysta z doświadczeń międzynarodowych organizacji, takich jak WFA i Sveriges Annonsörer, a także czerpie inspiracje z systemów certyfikacji KPI, które funkcjonują na innych rynkach.

Grupa stworzyła Model Efektywności Marketingowej - MEM zawierający ramowy podział KPI efektywności marketingowej, ich grupowanie oraz definicje. Ma on charakter porządkujący, uwspólniający a jednocześnie pozwala na swobodne wykorzystywanie poszczególnych miar.

Efektywność w marketingu Efektywność w marketingu

CELE GRUPY:

  • Przegląd istniejących KPI w branży marketingowej
  • Ujednolicenie standardów pomiaru efektywności w marketingu
  • Zbudowanie modelu MEM
  • Stworzenie systemu treningów modelu efektywnościowego
  • Wprowadzenie systemu certyfikacji KPI opartego na międzynarodowych standardach

LIDERZY GRUPY:

Monika Kochanowska (PepsiCo)

Tomasz Chmielewski (Bolton)

 

Twój wpływ na rynek
Dołącz do POR

Aktualnie zrzeszamy 20 wpływowych reprezentantów dużych organizacji z wielu sektorów gospodarki.

 

Dołącz