Grupa robocza
Efektywność w marketingu
Grupa Efektywność w marketingu zajmuje się przeglądem istniejących KPI (Key Performance Indicators) w marketingu oraz wypracowaniem wspólnych standardów dla branży reklamowej. Celem grupy jest ujednolicenie mierników efektywności, co umożliwi lepsze porównywanie wyników kampanii marketingowych oraz wyciąganie bardziej spójnych wniosków na temat skuteczności różnych działań. Grupa korzysta z doświadczeń międzynarodowych organizacji, takich jak WFA i Sveriges Annonsörer, a także czerpie inspiracje z systemów certyfikacji KPI, które funkcjonują na innych rynkach.


CELE GRUPY:
- Przegląd istniejących KPI w branży marketingowej
- Ujednolicenie standardów pomiaru efektywności w marketingu
- Wprowadzenie systemu certyfikacji KPI opartego na międzynarodowych standardach
SKŁAD GRUPY:
Monika Kochanowska (PepsiCo) – liderka grupy
Barbara Pijanowska-Kuras (Credit Agricole Bank Polska S.A.) – opiekun grupy
Anna Dzierzedzka (PepsiCo)
Piotr Bobrycki (Dr. Oetker)
Jakub Ignaczak (L’Oréal)
Anna Górka (E.Wedel)
Olga Kustra-Kowalczyk (IKEA)
Magdalena Kosińska (Versuni)
Ania Plachta (Credit Agricole Bank Polska S.A.)
Łukasz K. (Credit Agricole Bank Polska S.A.)
Małgorzata Falkowska (T-Mobile Polska)
Diana Kowalska (H&M)
Paulina Szurnicka (H&M)
Tomasz Chmielewski (Bolton)

