POR partnerem warsztatów AI dla reklamodawców
News 30.09.2025

News

Sztuczna inteligencja zmienia zasady gry w marketingu i reklamie. Czy Twoja firma jest na to gotowa?
📅18 listopada w warszawskiej siedzibie Google odbędą się warsztaty organizowane przez SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej:
„Jak nie wpaść w pułapkę cyfrowego szamanizmu? AI ready – sztuczna inteligencja, prawdziwe decyzje.”
Polska Organizacja Reklamodawców z dumą wspiera wydarzenie jako partner.
Eksperci z grupy roboczej ds. AI działającej przy SAR podzielą się praktycznymi doświadczeniami i pokażą, jak podejmować odpowiedzialne decyzje w obszarze sztucznej inteligencji.
W programie m.in.:
✅ Fundamenty 2025 – prawo i etyka w projektach AI: kluczowe zasady odpowiedzialności, praw autorskich i transparentności
✅ Piramida ryzyka: jak identyfikować i minimalizować zagrożenia w projektach AI
✅ Polityki AI – trampoliny i hamulce firmowe: tworzenie zasad, które wspierają innowacje i efektywność

Sztuczna inteligencja zmienia zasady gry w marketingu i reklamie. Czy Twoja firma jest na to gotowa?
📅18 listopada w warszawskiej siedzibie Google odbędą się warsztaty organizowane przez SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej:
„Jak nie wpaść w pułapkę cyfrowego szamanizmu? AI ready – sztuczna inteligencja, prawdziwe decyzje.”
Polska Organizacja Reklamodawców z dumą wspiera wydarzenie jako partner.
Eksperci z grupy roboczej ds. AI działającej przy SAR podzielą się praktycznymi doświadczeniami i pokażą, jak podejmować odpowiedzialne decyzje w obszarze sztucznej inteligencji.
W programie m.in.:
✅ Fundamenty 2025 – prawo i etyka w projektach AI: kluczowe zasady odpowiedzialności, praw autorskich i transparentności
✅ Piramida ryzyka: jak identyfikować i minimalizować zagrożenia w projektach AI
✅ Polityki AI – trampoliny i hamulce firmowe: tworzenie zasad, które wspierają innowacje i efektywność
Zobacz inne posty

