Model Efektywnego Marketingu
Skuteczny marketing oparty jest na wiedzy i danych.
Właściwe i pełne mierzenie skuteczności jest kluczowe, nie tylko by oceniać efekty działań wewnątrz firmy, ale także by precyzyjnie porównywać się z konkurencją i wychwytywać obraz rynku oraz trendy. Wiemy jednocześnie, że takie podejście rodzi wiele wyzwań. Jako Polska Organizacja Reklamodawców postanowiliśmy wesprzeć zarówno marketerów, jak i całe zarządy w obszarze efektywności marketingu.
Poznaj Model Efektywnego Marketingu 1.0 czyli odwzorowanie, uporządkowanie i zdefiniowanie wskaźników, które umożliwiają ocenę wpływu działań marketingowych na wyniki firmy oraz identyfikację obszarów wymagających optymalizacji.
Zachęcamy do pobrania MEMa 1.0 oraz podzielenia się swoimi komentarzami na info@por.org.pl. Czy widzisz jakiegoś obszary, które wymagają rozszerzenie z Twojej perspektywy? A może zabrakło czegoś istotnego, z punktu widzenia Twojej branży? Daj znam znać – zależy nam na tym, że Model był jak najbardziej praktyczny i użyteczny.
Pozdrawiamy Grupa robocza Efektywność w marketingu