Spotkanie Noworoczne POR
News 16.01.2025

News
To było prawdziwe marketingowe święto. Stephan Loerke (CEO WFA) podzielił się swoimi 5 wskazówkami na temat lepszego marketingu, a jego energetyzujący „power speech” zmotywował publiczność, co odzwierciedliły gromkie brawa. Następnie poprowadził panel dyskusyjny z wyjątkowymi liderami biznesu:
🔹Marina Dubakina, CEO IKEA,
🔹Przemek Gdanski , CEO BNP Paribas,
🔹Maciej Herman , CEO Lotte Wedel,
🔹Kiril Marinov, CEO Henkel.
🔹Marta Zycinska, CEO Mastercard,
Dyskusja była zarówno inspirująca, jak i pełna praktycznych spostrzeżeń. Między innymi dała nam obraz:
👉 jak CEO’s największych firm widzą rolę marketingu teraz i w przyszłości,
👉 jakie cechy powinien posiadać marketer aby pełnił coraz większą rolę w organizacji
👉 co powinno się zmienić w sposobie pracy działów marketingu, aby ich efektywność była jeszcze bardziej widoczna.
Kolejnym punktem była prezentacja zarządu Polskiej Organizacji Reklamodawców – Anna Dzierzedzka, Elzbieta Gorajewska, Aleksandra Gawlas-Wilińska, Darek Maciolek. Podsumowane zostały osiągnięcia ubiegłego roku i przedstawione plany na 2025 – jest ambitnie i zauważalnie rośniemy w siłę!
Rozmowy w kuluarach potwierdziły, że wydarzenie zainspirowało uczestników do dalszych przemyśleń i pogłębiania dyskusji – także podczas wieczornego bankietu, który zakończył naszą agendę.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom za obecność i zapraszamy do dołączenia do naszej społeczności w przyszłości.






To było prawdziwe marketingowe święto. Stephan Loerke (CEO WFA) podzielił się swoimi 5 wskazówkami na temat lepszego marketingu, a jego energetyzujący „power speech” zmotywował publiczność, co odzwierciedliły gromkie brawa. Następnie poprowadził panel dyskusyjny z wyjątkowymi liderami biznesu:
🔹Marina Dubakina, CEO IKEA,
🔹Przemek Gdanski , CEO BNP Paribas,
🔹Maciej Herman , CEO Lotte Wedel,
🔹Kiril Marinov, CEO Henkel.
🔹Marta Zycinska, CEO Mastercard,
Dyskusja była zarówno inspirująca, jak i pełna praktycznych spostrzeżeń. Między innymi dała nam obraz:
👉 jak CEO’s największych firm widzą rolę marketingu teraz i w przyszłości,
👉 jakie cechy powinien posiadać marketer aby pełnił coraz większą rolę w organizacji
👉 co powinno się zmienić w sposobie pracy działów marketingu, aby ich efektywność była jeszcze bardziej widoczna.
Kolejnym punktem była prezentacja zarządu Polskiej Organizacji Reklamodawców – Anna Dzierzedzka, Elzbieta Gorajewska, Aleksandra Gawlas-Wilińska, Darek Maciolek. Podsumowane zostały osiągnięcia ubiegłego roku i przedstawione plany na 2025 – jest ambitnie i zauważalnie rośniemy w siłę!
Rozmowy w kuluarach potwierdziły, że wydarzenie zainspirowało uczestników do dalszych przemyśleń i pogłębiania dyskusji – także podczas wieczornego bankietu, który zakończył naszą agendę.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom za obecność i zapraszamy do dołączenia do naszej społeczności w przyszłości.






Zobacz inne posty

