Wywiad ze Stephanem Loerke, CEO WFA
News 03.02.2025

News
W świecie, gdzie oczekiwania konsumentów zmieniają się jak w kalejdoskopie, a technologie rewolucjonizują rynek w zawrotnym tempie, marki muszą na nowo zdefiniować swoją rolę, strategię komunikacji i podejście do innowacji. Ale…
🔥 Czy marketing nie jest już „sexi”?
🔥 Czy hasztag#CMO wciąż mają realny wpływ na biznes i dialog z CEO?
🔥 Jaki „horoskop” czeka branżę marketingową w 2025 roku?
Na te i wiele innych pytań odpowiedział Stephan Loerke, CEO World Federation of Advertisers (WFA), w rozmowie z Justyna Dąbrowska-Cydzik dla Wirtualnemedia.pl.
💡 Jego spostrzeżenia to obowiązkowa lektura – i to nie tylko dla marketingowców! ➡️ https://lnkd.in/dMXmq_XF

W świecie, gdzie oczekiwania konsumentów zmieniają się jak w kalejdoskopie, a technologie rewolucjonizują rynek w zawrotnym tempie, marki muszą na nowo zdefiniować swoją rolę, strategię komunikacji i podejście do innowacji. Ale…
🔥 Czy marketing nie jest już „sexi”?
🔥 Czy hasztag#CMO wciąż mają realny wpływ na biznes i dialog z CEO?
🔥 Jaki „horoskop” czeka branżę marketingową w 2025 roku?
Na te i wiele innych pytań odpowiedział Stephan Loerke, CEO World Federation of Advertisers (WFA), w rozmowie z Justyna Dąbrowska-Cydzik dla Wirtualnemedia.pl.
💡 Jego spostrzeżenia to obowiązkowa lektura – i to nie tylko dla marketingowców! ➡️ https://lnkd.in/dMXmq_XF

Zobacz inne posty

