Global Marketer Week 2025
News 26.03.2025

News
W ubiegłym tygodniu w Brukseli odbyło się jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży marketingowej – GlobalMarketerWeek2025, organizowane przez WFA (World Federation of Advertisers). Polska Organizacja Reklamodawców, jako członek WFA, miała przyjemność aktywnie uczestniczyć w tym wyjątkowym spotkaniu. POR reprezentowali: Anna Dzierzędzka, Agnieszka Durst-Wilczyńska, Elżbieta Gorajewska oraz Darek Maciołek.
Przez cztery intensywne dni mieliśmy okazję wymieniać doświadczenia z ponad 2500 uczestnikami – marketerami z całego świata oraz przedstawicielami ponad 60 organizacji narodowych.
Wśród znakomitych prelegentów konferencji Trend Day (organizowanej przez WFA i UBA) znaleźli się m.in. Raja Rajamannar, Peter Hinssen, Seth Godin i Livia Fioretti z TrendWatching, którzy podzielili się swoją wizją przyszłości branży. Ważnym punktem było także wystąpienie Stephana Loerke, który przedstawił wizję marketera przyszłości w dynamicznie zmieniającym się świecie.
Wydarzenie obejmowało nie tylko wspomnianą konferencję. Były to również trzy dni bogatych spotkań wewnętrznych WFA:
✔️ Walne Zgromadzenie WFA, podczas którego omawiano kluczowe kierunki rozwoju globalnego marketingu.
✔️ Spotkania w grupach tematycznych: CMO Forum, Media Forum, Insight Forum, Policy Forum, gdzie w formule warsztatowej dzieliliśmy się wiedzą i doświadczeniami.
✔️ Spotkanie NAC – przedstawicieli narodowych organizacji reklamodawców, pełne inspirujących projektów i konkretnych inicjatyw do wdrożenia.
❤️ Serdecznie dziękujemy WFA oraz Stephan Loerke za zaproszenie i możliwość uczestnictwa w tym wyjątkowym wydarzeniu.



W ubiegłym tygodniu w Brukseli odbyło się jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży marketingowej – GlobalMarketerWeek2025, organizowane przez WFA (World Federation of Advertisers). Polska Organizacja Reklamodawców, jako członek WFA, miała przyjemność aktywnie uczestniczyć w tym wyjątkowym spotkaniu. POR reprezentowali: Anna Dzierzędzka, Agnieszka Durst-Wilczyńska, Elżbieta Gorajewska oraz Darek Maciołek.
Przez cztery intensywne dni mieliśmy okazję wymieniać doświadczenia z ponad 2500 uczestnikami – marketerami z całego świata oraz przedstawicielami ponad 60 organizacji narodowych.
Wśród znakomitych prelegentów konferencji Trend Day (organizowanej przez WFA i UBA) znaleźli się m.in. Raja Rajamannar, Peter Hinssen, Seth Godin i Livia Fioretti z TrendWatching, którzy podzielili się swoją wizją przyszłości branży. Ważnym punktem było także wystąpienie Stephana Loerke, który przedstawił wizję marketera przyszłości w dynamicznie zmieniającym się świecie.
Wydarzenie obejmowało nie tylko wspomnianą konferencję. Były to również trzy dni bogatych spotkań wewnętrznych WFA:
✔️ Walne Zgromadzenie WFA, podczas którego omawiano kluczowe kierunki rozwoju globalnego marketingu.
✔️ Spotkania w grupach tematycznych: CMO Forum, Media Forum, Insight Forum, Policy Forum, gdzie w formule warsztatowej dzieliliśmy się wiedzą i doświadczeniami.
✔️ Spotkanie NAC – przedstawicieli narodowych organizacji reklamodawców, pełne inspirujących projektów i konkretnych inicjatyw do wdrożenia.
❤️ Serdecznie dziękujemy WFA oraz Stephan Loerke za zaproszenie i możliwość uczestnictwa w tym wyjątkowym wydarzeniu.



Zobacz inne posty

