Grupa robocza
Relacje z mediami i agencjami oraz projekt Cross-media (PCM)
Grupa koncentruje się na tworzeniu standardów współpracy ("złotych zasad") z mediami i agencjami. Zajmuje się analizą polityk handlowych oraz relacji z mediami i agencjami. Zasady opracowane przez grupę będą dyskutowane z przedstawicielami mediów, co ma na celu wprowadzenie branżowego konsensusu.
Projekt Cross Media to stworzenie opisu potrzeb marketerów w zakresie pomiaru systemów mediowych na podstawie aktualnych projektów funkcjonujących na świecie oraz dyskusji z marketerami zrzeszonymi w POR i poza nim. Celem jest stworzenie uniwersalnego systemu pomiarowego, który pozwoli na dokładną analizę kampanii reklamowych na różnych platformach. Głównym źródłem inspiracji są międzynarodowe projekty WFA „Halo” "Aquilla" w USA i „Origin” w Wielkiej Brytanii oraz dyskusje z lokalnymi stowarzyszeniami branżowymi, aby wspólnie wypracować najlepsze rozwiązania.


CELE GRUPY:
- Opracowanie zasad współpracy z grupami mediowymi
- Zwiększenie świadomości ryzyk związanych z emisją reklam w nieodpowiednich kontekstach
- Współpraca z mediami w celu ustalenia wspólnych standardów
- Współdziałanie z agencjami aby ustalić jak najlepszy model wzajemnych relacji
- Przeprowadzenie analizy istniejących systemów pomiarowych
- Opracowanie nowoczesnego systemu pomiaru efektywności crossmediowej
- Współpraca z międzynarodowymi organizacjami, takimi jak WFA, oraz analiza ich projektów
- Przygotowanie briefu zawierającego oczekiwania marketerów wobec badań cross-mediowych
LIDERZY GRUPY:
Izabela Pontus (Grupa Maspex) – odpowiedzialna za projekt: Relacje z mediami i agencjami
Marek Zaborowski (BNP Paribas) – odpowiedzialny za projekt: Cross-media (PCM)

