Grupa robocza
Cross-media
Grupa Cross Media analizuje aktualne systemy pomiaru mediów pod kątem ich dopasowania do potrzeb współczesnych marketerów. Celem jest stworzenie uniwersalnego systemu pomiarowego, który pozwoli na dokładną analizę kampanii reklamowych na różnych platformach. Grupa czerpie inspiracje z międzynarodowych projektów WFA takich jak „Halo” w USA i „Origin” w Wielkiej Brytanii oraz angażuje się w dyskusje z lokalnymi stowarzyszeniami reklamowymi, takimi jak IAA Polska, aby wspólnie wypracować najlepsze rozwiązania.


CELE GRUPY:
- Przeprowadzenie analizy istniejących systemów pomiarowych
- Opracowanie nowoczesnego systemu pomiaru efektywności crossmediowej
- Współpraca z międzynarodowymi organizacjami, takimi jak WFA, oraz analiza ich projektów
SKŁAD GRUPY:
Marek Zaborowski (BNP Paribas) – lider grupy
Wioleta Adamiec (Henkel)
Izabela Pontus (Grupa Maspex)
Jakub Ignaczak (L’Oréal)
Bartosz Węgłowski (Kompania Piwowarska)
Katarzyna Kierzkowska (Credit Agricole Bank Polska S.A.)

