strzałka w lewo wróć do grup roboczych

Grupa robocza

Relacje z mediami i agencjami oraz projekt Cross-media (PCM)

Grupa koncentruje się na tworzeniu standardów współpracy ("złotych zasad") z mediami i agencjami. Zajmuje się analizą polityk handlowych oraz relacji z mediami i agencjami. Zasady opracowane przez grupę będą dyskutowane z przedstawicielami mediów, co ma na celu wprowadzenie branżowego konsensusu.

Projekt Cross Media to stworzenie opisu potrzeb marketerów w zakresie pomiaru systemów mediowych na podstawie aktualnych projektów funkcjonujących na świecie oraz dyskusji z marketerami zrzeszonymi w POR i poza nim. Celem jest stworzenie uniwersalnego systemu pomiarowego, który pozwoli na dokładną analizę kampanii reklamowych na różnych platformach. Głównym źródłem inspiracji są międzynarodowe projekty WFA „Halo” "Aquilla" w USA i „Origin” w Wielkiej Brytanii oraz dyskusje z lokalnymi stowarzyszeniami branżowymi, aby wspólnie wypracować najlepsze rozwiązania.

Relacje z mediami i agencjami oraz projekt Cross-media (PCM) Relacje z mediami i agencjami oraz projekt Cross-media (PCM)

CELE GRUPY:

  • Opracowanie zasad współpracy z grupami mediowymi
  • Zwiększenie świadomości ryzyk związanych z emisją reklam w nieodpowiednich kontekstach
  • Współpraca z mediami w celu ustalenia wspólnych standardów
  • Współdziałanie z agencjami aby ustalić jak najlepszy model wzajemnych relacji
  • Przeprowadzenie analizy istniejących systemów pomiarowych
  • Opracowanie nowoczesnego systemu pomiaru efektywności crossmediowej
  • Współpraca z międzynarodowymi organizacjami, takimi jak WFA, oraz analiza ich projektów
  • Przygotowanie briefu zawierającego oczekiwania marketerów wobec badań cross-mediowych

LIDERZY GRUPY:

Izabela Pontus (Grupa Maspex) – odpowiedzialna za  projekt: Relacje z mediami i agencjami

Marek Zaborowski (BNP Paribas) – odpowiedzialny za projekt: Cross-media (PCM)

Twój wpływ na rynek
Dołącz do POR

Aktualnie zrzeszamy 20 wpływowych reprezentantów dużych organizacji z wielu sektorów gospodarki.

 

Dołącz