Grupa robocza
Partnerstwa i Alianse
Grupa Partnerstwa i Alianse ma na celu budowanie i zarządzanie współpracą Polskiej Organizacji Reklamodawców z krajowymi oraz międzynarodowymi partnerami. Jej priorytetem jest określenie zasad i kryteriów angażowania się w wydarzenia branżowe, alianse strategiczne oraz patronaty, które będą wzmacniały pozycję POR na rynku reklamowym. Działania te mają na celu integrację środowiska reklamodawców, reprezentowanie ich interesów oraz nawiązywanie owocnych współprac. Grupa ta odgrywa kluczową rolę w strategicznym rozwoju organizacji poprzez budowanie trwałych relacji z partnerami.


CELE GRUPY:
- Budowanie partnerstw i aliansów z krajowymi i międzynarodowymi organizacjami
- Opracowanie zasad współpracy i angażowania się w wydarzenia branżowe
- Wzmacnianie pozycji POR na rynku reklamowym
SKŁAD GRUPY:
Damian Lüdke (Autopay) – lider grupy
Donata Wolinska (L’Oréal)
Maciej Reszczyński (Visa)
Marek Zaborowski (BNP Paribas Bank Polska)
Tomasz Chmielewski (Bolton Polska)
Darek Maciolek (BNP Paribas Bank Polska) – opiekun grupy

