Grupa robocza

Partnerstwa i Alianse

Grupa Partnerstwa i Alianse ma na celu budowanie i zarządzanie współpracą Polskiej Organizacji Reklamodawców z krajowymi oraz międzynarodowymi partnerami. Jej priorytetem jest określenie zasad i kryteriów angażowania się w wydarzenia branżowe, alianse strategiczne oraz patronaty, które będą wzmacniały pozycję POR na rynku reklamowym. Działania te mają na celu integrację środowiska reklamodawców, reprezentowanie ich interesów oraz nawiązywanie owocnych współprac. Grupa ta odgrywa kluczową rolę w strategicznym rozwoju organizacji poprzez budowanie trwałych relacji z partnerami.

Partnerstwa i Alianse Partnerstwa i Alianse

CELE GRUPY:

  • Budowanie partnerstw i aliansów z krajowymi i międzynarodowymi organizacjami
  • Opracowanie zasad współpracy i angażowania się w wydarzenia branżowe
  • Wzmacnianie pozycji POR na rynku reklamowym

SKŁAD GRUPY:

Damian Lüdke (Autopay) – lider grupy
Donata Wolinska (L’Oréal)
Maciej Reszczyński (Visa)
Marek Zaborowski (BNP Paribas Bank Polska)
Tomasz Chmielewski (Bolton Polska)
Darek Maciolek (BNP Paribas Bank Polska) – opiekun grupy

Twój wpływ na rynek
Dołącz do POR

Aktualnie zrzeszamy 20 wpływowych reprezentantów dużych organizacji z wielu sektorów gospodarki.

 

Dołącz