Grupa robocza
Rola CMO w biznesie i organizacji
Grupa ta ma na celu podkreślenie kluczowej roli Dyrektorów Marketingu (CMO) w strategiach rozwoju firm i ich zarządzaniu. Celem grupy jest praca nad inicjatywami mającymi na celu edukację o roli marketingu w biznesie oraz wzmacnianie pozycji CMO wewnątrz ich organizacji. Grupa promuje również wymianę wiedzy i doświadczeń między marketerami, aby wzajemnie wspierać się w podnoszeniu kompetencji.


CELE GRUPY:
- Wzmocnienie roli CMO w zarządzaniu organizacjami
- Edukacja o strategicznej wartości marketingu dla rozwoju biznesu
- Stworzenie programu wymiany wiedzy i doświadczeń dla marketerów
SKŁAD GRUPY:
Marta Zycinska, MBA (Mastercard) – liderka grupy
Beata Dziwulska (Nestlé)
Ania Plachta (Credit Agricole Bank Polska S.A.)
Maciej Reszczyński (Visa)
Damian Ludke (Autopay)
Tomasz Chmielewski (Bolton Polska)
Magdalena Kosińska (Versuni)
Olga Kustra-Kowalczyk (IKEA)

