strzałka w lewo wróć do grup roboczych

Grupa robocza

Rola CMO w biznesie i organizacji

Grupa ta ma na celu podkreślenie kluczowej roli Dyrektorów Marketingu (CMO) w strategiach rozwoju firm i ich zarządzaniu. Celem grupy jest praca nad inicjatywami mającymi na celu edukację o roli marketingu w biznesie oraz wzmacnianie pozycji CMO wewnątrz ich organizacji. Grupa promuje również wymianę wiedzy i doświadczeń między marketerami, aby wzajemnie wspierać się w podnoszeniu kompetencji.

Rola CMO w biznesie i organizacji Rola CMO w biznesie i organizacji

CELE GRUPY:

  • Wzmocnienie roli CMO w zarządzaniu organizacjami
  • Edukacja o strategicznej wartości marketingu dla rozwoju biznesu
  • Stworzenie programu wymiany wiedzy i doświadczeń dla marketerów
  • Realizacja we współpracy z K+ badania dotyczącego badania opinii dyrektorów i przedstawicieli działów marketingu na temat obecnej kondycji branży marketingowej.
  • Stworzenie wskaźnika Marketing Confidence Index (MCI) – wskaźnik koniunktury marketingowej.

LIDERKA GRUPY:

Marta Życińska, MBA (Mastercard)

Twój wpływ na rynek
Dołącz do POR

Aktualnie zrzeszamy 20 wpływowych reprezentantów dużych organizacji z wielu sektorów gospodarki.

 

Dołącz